kumsal__ evet kesinlikle katılıyorum bir vakti var ve onu bekliyor. Stres yapmamak veya ortamdaki stresi yaşanılanları üstümüze almamak gerek ve en önemlisi çocuğun olmaz denilen kişilerde de gördüm ki ne zaman çocuk için uğraşmayı düşünmeyi streslenmeyi bıraktılar hepsi o ay hamile kaldı. Kendi blokajlarımızı kendimiz mi koyuyoruz acaba diye de düşünmeden edemedim. Rabbim sağlıklı gebelikler, doğumlar, bebişler nasip etsin inşallah 🥹❤️