Okuduğum her doğum hikayesinin klasik girişini bende yapmak istiyorum izninizle ☺️ Burdaki hikayeleri okurken hep kendimi de hayal ederdim burada yazmak bana da nasip olacak mı pozitif mi olacak nasıl geçecek diye… Çok şükür oğlumu sağ selamet kucağıma aldım. Hikayemiz en başından beri bir iyi bir sıkıntılı geçmişti. İkiz olarak başladığımız bu yolculuğa kardeşinin birini kaybederek devam etti oğlum. 15. Haftalara kadar lekelenmeler, progestan haplar, 35. Haftada oluşan erken doğum riski vs derken miniğim şuan yanımda yatıyor. Allah bekleyen herkese nasip etsin. Yüzüne bakıp bakıp bu güzelliği bana allahım nasip etti diyerek şükrediyorum. Tarifsiz bir duygu. Bebek isteyen, doğumunu bekleyen, benim gibi sıkıntılı süreçlerden geçenlere Rabbimden hayırlısını güzelliklerle diliyorum. Sorusu olan varsa da elimden geldiğince destek olmaya çalışırım. 💐🫶🏻