Arkadaşlar ben bu siteye yeni üye oldum 1 ay falan olmustur şimdi bu sitede birşey paylaştım sonra biri etkinliği degistrdi başkası geldi başlığı değiştirdi acaba bu sitede admin falanmi var uygulamayı sürekli aktif olarak yöneten birimi var 😂vallahi bilmediğimden soruyorum yoksa herkez birbirinin postunu değiştirebilirim birde başa tutturma gördüm onu bizmi yapıyoruz yoksa dediğim gbi adminmi başa tuturuyor nekadar güzel bir siteymis gerçekten çok memnun kaldım.