Busestl Ben de öyle demiştim ilk kızında yaptık bitirdik Kız kardeşimle inşallah sen de bitirirsin ben kız kardeşimle beraber okudum Evet ben doğuma Girdiğim gün Kızım doğdu haberi kız kardeşime gittiği an kardeşim bağışlamıştı ya da sen Eğer bebek mevlidi falan yapacaksan o gün de bağılaya bilirsin