Kızlar ben 35. Haftamdayım. Yarın kontrolum var. Doktor 31. Haftamda 1 martı verdi doğum olarak. O da 39 hafta yapıyor. Sezeryan da başkaları hep 38 gibi falan alıyor ben 39 da sancım suyum gelir anlamam diye korkuyorum bu kadar beklemem manasız geliyor sezaryan olacağından. Ayrıca idrar yolu enfeksiyonum çıktı geçen kontrolumde ilaç yazdı. Sizce öne çekebilir mi tarihi ne yapabilirim