Dilaradefe28 benm ameliyat degil ama traslama diye bir yontem ile istmiseli kaziyip cikardilar 10 ay oldu
Dygnyrt Ben oldum sezeryan gibi açık ameliyat şeklinde çünkü yırtık çok büyüktü 10 gün sonra toparlanmıştım ancak çok zor bi ameliyat değil ama 1 sezeryanım var öncesinde ona göre zorladı