Merhaba arkadaşlar 17 haftalik gebeyim.Gecen hafta bi dusuk tehlikesi yaşadım bebek asagi doğru inmişti.proloton igne kullandım kontrole gittiğimde bebek sağlığına kavuşmuş ama ara sıra ağrıları hissediyorum çok hareketliymis bu sebep olabilir mi acaba ? Pazartesi tekrar kontrolüm var