MadamSLN Edus35 Tabi ki çocuğumun mesaisi az önce başladı. Belim, karnım ağrımaya başladı. 35 haftalığız, oturduğum yerde yoruluyorum.😁 Sezeryan olacağım 38 de alacak. 3 haftam kaldı, gün belli değil.
LamiyaCetinkaya Edus35 37+0, şafak 21❤️ gündüz başımı yastıktan kaldıramıyorum gece de uyuyamıyorum, yavaş yavaş bebek için hazırlanıyor bünyemiz galiba
Badeveannesi Edus35 hayırlısı olsun geçiyor emin ol herşey 🥰ben ikinciye hamileyim hepsi bitti yeniden 🥰
C9-3_g 33+3 uykuda oturmakta yatmakta herşey haram ikinci sezeryan olucak ama günü ne zaman verir bilmiyorum
EmineKenan81 Esrtgb Bende aynıyim. Nst de sancı var gözüküyor ama normal doğum yapacak kadar değil bekliyorum sadece gelen giden yok 😅 yalancı sancilar zorluyor uykusuz geceler
LamiyaCetinkaya Esrtgb Kritik haftaları atlattık ya artık istedikleri zaman doğabilirler, çok duygulanıyorum düşündükçe 🥲🥲