Julide92 Tam 20.haftayım ve ikinci hamileliğim maalesef kilolu başladım tam 6 kilo aldım. Sizde durumlar nasıl?
144355 Julide92 İlk gebeliğim ve hafif kilomun üstünde hamile kaldım. Şimdi 21. Haftamdayim ve -1 ile devam ediyorum 🙏
Naciyemutlu Julide92 kilolu ve şeker hastası olarak hamile kaldım 75 le başladım 77 yeni oldum canım 20+3 haftalık olduk.. bebeğimin gelişimi de elhamdulillah iyi durumda haftasıyla uyumlu. Alırsak da dert etmeyelim veririz elbet 🌸
1prensesannesi__ Julide92 bende 2. Hamileliim kendimde kiloluyum 12+5 -4 ile devam insAllah son aylarda verdigim 4ü alirim da dogum sonrasi ek bi kilom olmaz 😁😁
izobellaaa-_- Gebeliğim 19 haftalık oldum 2 en fazla 3 kilo almışımdır hiç kusma olmadı direk iştah ikisinde de hiç anlamadım hamile olduğumu neredeyse😀 68 kilo boy 172