Kızlar 16 +5 olduk herhangi bi kibirli hareket falan hiç hissetmedim ikinci gebeligim bu ara da kızım çok hareketliydi karnım da çıktı sayılmaz hafif göbeğim vardı zaten bebeğim bir hafta da geriden geliyor endiselenmem gerekiyor mu hissetmemek normal mi