FHKK Kızlar 13+0 olduk bugün perşembe randevum var, kan verilirken aç karnına mi olmak lazım tok versemde olur mu kanı ? Ayrıca sonuçlar gün içinde çıkar mı ? ☺
Cckgkc FHKK ben kan verdiğimde aç tok farketmez denilmişti, bir hafta sonra aldık sonucumuzu güzel haberler alırsınız sizde inşallah😊
Nnazli1996 FHKK benim sonuçlar 8 günde cikti özel olmasına rağmen ac tok farketmiyo ama cinsiyet görülsün diye doktorum cikolata yada kuru kayısı ye demisti yedim ve görüldü bebek ne kadar hareketli olursa görülme imkani daha yüksek