MeltemmK41 Kizlar detayli icin gidicem ama randavumu unutmusum daha dogrusu gunleri katistirmizim oglumun tahlil sonucunda gostercem diye iptal etmeyince 15 gunde alamiyorsun gun sabah erkenden gidip numara alsam sorun olurmu yapan varmi böyle
Gul-41 MeltemmK41 evet onun için zaten kadın doğuma muayene olmanız gerekiyor o gönderiyor perinetolojiye
MeltemmK41 Gul-41 ya allah kahretsin gunleri karistirmisim ya bidahada 15 gun snraya alabilirim yarin erkende. Gidicem şansımı denicem bakalim
Pamuk MeltemmK41 Ben almadım şehir hastanesi Perinatoloji takipliyim doktorum ben olmazsam sabah erkenden randevusu kliniğe gel sira Al demişti.
Gul-41 MeltemmK41 yarın buraya yazarak bilgilendirir misiniz ben de merak ettim insallah olur işiniz. Ben bizzat sormustum hic bir doktor almiyor demislerdi
MeltemmK41 Pamuk iste once kadin dogum bakmasi gerekmis sanırım oraya yönlendirmeleri icin ama oda dolumu randavu varmi bilmiyorum
Pamuk MeltemmK41 Mart randevularina 1 şubat sabah 8 de gidiliyor.Ama ilker bey için deneyebilirsiniz.
MeltemmK41 Gul-41 hayir insanlar sira da bekliyolar nelaka almiyolar sıramı bekleyerek ztn beklemiz oluyorum randavuluda erkenden gidip beklicem sıramı randavulu bitek erken alma avantaji oluyo yani me sacma sanki dan diye giricez odaya
KbK MeltemmK41 kadın doğum için hala randevu arıyorsanız eğer şuan mhrs de boşluklar var bakın isterseniz