Bugün kontrolüm vardı, doktorum herşeyin normal sadece bacak ölçüsünü kısa aldım dedi moralim bozuldu biraz, kolu karın çevresi başı normal bacak boyu biraz kısa acaba pozisyondan mı diye düşündü sormak istedim sizce önemli birşeymi basına gelen varmı?