Bb95 Bi tartışma açmıştım 34+3 sancım çıkınca yatırdılar Bilkent’e diye gerçek sancı girdi belime ve kasığıma sonra geri gitti açılmam yok ama sancım çıkıyor lütfen dua edin alttan muayenede çok kastığım için doktor kızıyor oda ayrı psikolojimi bozdu 😢😢
_725gm Bb95 rabbim senin ve tüm anne adaylarının yardımcısi olsun sağlıkla kucağına almayı nasip etsin miniğini 💜
bdenerigokce Bb95 başka bişi düşün, bebeğinin kime benzeyeceğini göz rengini, eşini düşün. Öyle daha rahat oluyor
bdenerigokce Bb95 başka bir şey düşününce daha sakindim canım, içeriye erkek doktor girince gerilmiştim bide. Ama ben normal doğurmadım malesef sezeryan yaptım sonra
Bb95 bdenerigokce erkek doktor girince bende gerildim 😢 sizin açılma olmadığı için mi sezeryan oldu sonradan
bdenerigokce Bb95 açılmada olmadı sancım da yoktu çıkarıldım. Sonra bidaha sancım gelmedi ve bebeğim kiloluydu suyu da azalınca aldı 40+1 de
bdenerigokce Bb95 atlatırsın inşallah, erken gelecek diye korkma kilosu iyi ise hiç bir sorun olmaz kilosu az ise de dışarda daha çabuk kilo alıyorlar ❤️ dualarım seninle 💪