Adetim bekarken de duzensizdi evlenince de kan tahlilleri hersey yapıldı ama bir sorun çıkmıyordu stres yapma diyordu doktorlar sonra ben takmamaya başladım sonrasinda tedavisiz 2 ay tam zamanında adet gördüm 3. Ayda adet olmadım gene duzensizlikten sandım ama hamileymişim geç döllenme oldu doktorum son adet günümü değiştirdi hatta