Benim ilk gebeligimde çıktı tansiyonum preeklemsi geçirdim 34+5 de doğdu oğlum şimdi yine hamileyim ikiz gebelik kan sulandırıcı iğne ve coraspirin kullanıyorum tansiyon ilacimi değiştirdik alfamet kullanıyorum umarım güzel geçer daha 10+5 im hepimiz sağlıkla alalım ins bebislerimizi