Ben de lazere gidiyorum doktoruma sordum gidebilir miyim diye önermedi lazer ışınlarını bence siz de yapmayın derim 9 ay beklemek zorundayız onun yerine tüy dökücü jilet vb başvurmanız bebişiniz için daha sağlıklı aidatı doktorum vajina için önermiyor ben de jilet kullanıyorum