Ayseosman AzraCaglar ben varım cnm bnde inayet topcuogluna gıdıyorum Murat Korkmaz var yenı geldı cok ıyı bı dr
AzraCaglar Kızlar doktor tavsiyesi olan var mı? Ben kendimimkinden çok çok memnunum, sadece başka bi arkadaşım soruyor onun için
Gul33 AzraCaglar Sanko’da Ali İrfan Güzel ve Anka’da Mustafa Demir. Dönüşümlü gidiyorum ikisi de Harika.
AzraCaglar Ozlemyldz bahar hanımda çok iyi bir doktor ama muayenesi falan baya pahalı açıkcası. Doğumu da çok pahalı.
Nermin27 Ben Arif denize gidiyordum farklı nedenlerle bıraktım .Sanko da Ali İrfan Güzele gitmeye başladım. Çok memnun kaldım.
AzraCaglar Ozlemyldz Hatırlamıyorum ama sanırım normale soğum 7.500 idi. Eğer yanlış hatırlamıyorsam. Muayesnesi de 600-750 tl arası bişeydi