Bnurr benim hamilelik öncesi bel fıtığı olduğu anlaşılmıştı mr çektirmiştim fıtıktan dolayı maalesef hamilelik başından beri ağrılarım var tek çözüm uzanıp yatmak yarım saat bile ayakta kalsam belim ağrıyor kas gevşetici gibi kremler kullanamıyoruz zaten