Yasemince9766 Merhabalar 12+3de ikili test yaptirdm sonucum beta 52.8 cinsiyet tahmini yapabilicek annelerimiz varmi
19931994 Yasemince9766 yok yanlış anlamışsın canım 2li tarama zmaanı ultrasonda bakıldığında eğer görterirse cinsiyet e bakıyorlar betayla anlaşılmaz 🙈 benim 11. Haftada belli oldu cinsiyet ama ultrasonla bakıldı herkesin öyle.
Yasemince9766 Bugün duydum bende alakasi nedir bilmiyorum genelde doktrlar betaya göre tahmin ediyorlarmış cinsiyet tam detayini bilmediğim için bilen birileri varmidir dedim
Yasemince9766 😅 doğrudur ilk çocuk yaramaz bi erkek olunca insan merak ediyor beni ne bekliyor diye teşekkür ederim