Kirmizi555 İki yaşında bir oğlum var, şimdi ikinciye gebe kaldım ve plansız oldu. Çalışma hayallerim suya düştü 😭 kendimi hiç hamile gibi hissetmiyorum
Adensmom8 Kirmizi555 aynı şeyleri yaşıyoruz üstelik kızım daha 17 aylık işyerim tekrar bekliyordu herşeyim planlıydı hayırlısı sağlıklısı olsun diyelim
Gul2808 Kirmizi555 oğlumda 2 yaşında ve hamileyim süpriz bir şekilde korunuyordum ama korunamamişım demek ki😂
Aysegulll54 Kirmizi555 Oğlum 6 aylıktı tekrar hamile olduğumu öğrendim benimki Dr tabiki plansızdı senin gibi hiç kendimi hamile hissetmiyordum😃 Hatta sevemeyeceğimi düşünüyordum ama Allah insana öyle bir şey veriyor Kİ 2 hafta sonra doğumum var heyecanlıyım anneliğin ne demek olduğunu da bildiğim için daha güzel geliyor Rabbim hepimizin yardımcısı olsun 🥹
Meryemmyjl Benim ki plansız oldu evlendim 1 ay sonra gebe kaldım😁 herkes mutlu olur ben 3 ay ağladım çok erken diye çalışıyorum diye şuan 7. Aya giricem iyi ki de olmuş diyorum. Üzülmeyin herşey kısmetiyle gelir ama 3. De dikkat edin zor olabilir 😅
Kirmizi555 Meryemmyjl kesinlikle üçüncüye fırsat vermek istemiyorum ikinci de sürpriz oldu hala aşamadim nasıl olur diyorum ilk çocuğuma bakarken ikincisi olursa aldırırim diyordum ama kıyamam şu an fakat hazır da değilim
Gul2808 Kirmizi555 doğumdan itibaren korunuyordum ben 2 yıldır hiç bir sorun yaşamadim.2023 son golünü atmış bize 😂