Kızlar selam buraya bu başlıkla yazmak bana da nasip oldu. 15 Ocak günü tam 38+0 da muayenem vardı gittim doktor ultrasonda bebeğin 4 kilo üzerinde olduğunu söyledi şekerim olduğu için bebiş irileşmişti biraz ve son zamanlarda şekerim kontrol altında tutamıyordum doktor yatış yapmamız lazım en azından şekerini dengeli tutmaya çalışalım dedi neyse yatışım yapıldı çatı muayenem de yapıldı daha sonra bana hiçbişey demediler normal odaya aldılar ve sürekli nst cihazı bağlıydı akşama doğru bir doktor geldi ve hazır ol bebek kıyafetlerini getirin akşam sekizde sezeryan olacaksın dediler elim ayağıma dolaştı heyecan bastırdı daha sonra ameliyat saatim geldi çattı ameliyathaneye gitmeden sonda takıldı ben çok korkardım sonda takılmasından ama sadece ufacık bi yanma hissi oluyor okadar sonra ameliyathaneye gittim elbette başta biraz korkuyordum sonra doktorlarım dünya tatlısıydı sohbet ettiler beni rahatlattılar belime iğne vurmak için hemşire baya zorlandı yaklaşık 3 defa iğneyi soktu geri çıkardı yerini bulmak için ama inanın neredeyse hiç acımıyor sonra yavaş yavaş uyuşmaya başladım uyuştuğumdan emin olduklarında başladılar ilk 15 dakika içerisinde oğlumu çıkardılar hemen ağlamaya başladı sonra ilk muayenesi yapıldı zıbını giydirilip hanıma getirdiler dünyanın en mutlu hafiflemiş insanı gibiydim bebeğimi sıcak bi ortama götürdüler ben dikiliyordum bebeği çıkartırken üstten biraz bastırdılar o rahatsızlık hissi verdi sonrasında zaten hiçbişey hissetmiyorsunuz dokunuşları hissediyorsunuz ama kesme dikmeyi hissetmiyorsunuz neyse sonra beni odaya aldılar karnıma bastırdılar benim için en zoru da oydu ama saniyelik oluyor kan gelişine bakıyorlar heralde bastırıp ameliyattan 6 saat sonra su içebildim sıvı beslendim şimdi 18 günlük olduk çok şükür meleğim hanımda uyuyor. Rabbim herkese sağlıklı güzel rahat doğumlar nasip etsin 🩶 Sormak istediğiniz merak ettiğiniz birşey olursa seve seve yanıtlarım 🥰