Prmas61 doktorunuzun makinası iyiyse ve doktorunuz tecrubeliyse bence değişme olmaz benim iki kızım var ucuncuyu erkek istiyordum doktorum kız dedi bi tane daha prensesim olacak üzülmedim aksine sevindim aslında bi yanlislik olur mu düşüncesi bende de var hala 14 haftalikti kız dediğin de şuan 20 haftalık hamileyim daha gitmedim😄