Happ Eeelooo benimki 36 saat sonra bu sabah 10 da iğne yarın akşam 22.00 da değerlendirme progestan fitil bende de var o da pazar başlanacak sabah akşam hayırlı haberler alalım inşallah 🤲🏻
Hiratuba Happ canım iğneden bir gün önce ilişki olmuş muydu, eğer olduysa boş geç iğne gününü sperm kalitesi açısından
Happ Hiratuba dün gece değerlendirdik bugün boş yarın akşam 10 da doktor değerlendirin demişti canım dün isteme sebebimde yenilensin sperm diye doktorum iğne gününü önermedi zaten
Hiratuba Happ aynen öyle canım iyi yapmışsın üst üste olunca kalitesiz olabiliyor. Hakkınızda hayırlısı olsun inşallah. Bian önce güzel haberler alırız 🥰
Minnakbiri Arkadaşlar benim de iğnede 13.günüm silik çıktı ama ben progestan vs kullanmadım doktor demedi oluştuysa da gebelik sorun olur mu acaba
ssahin22 Minnakbiri Olmaz canım duphaston progestan falan gebelik oluşursa tutunmasını kolaylaştırıyormuş sadece
Minnakbiri ssahin22 progestan 3 ay kullandım zaten gebe kalamıyorum diye bırakmıştım iğneden sonra endişelendim