Kızlar iyi geceler 13 haftalık hamileyim doktor kız dedi oğlumun adı Yiğit babası koydu benim çocukluk hayalim kızım olursa Eylül koymak istiyorum eşimde Sare istiyor Eylül Sarede kulağıma hoş geldi ama etrafımdakiler yok Ekim Kasım diyerek dalga geçti açıkçası moralim bozuldu sizce saçma mı