Arkadaşlar çok istedim buraya pozitif bir hikaye yazayım ama çok çok kötü bir ameliyat geçirdim dün ve her geçen saat karnımdaki ağrı artıyor ağlamaktan sütüm kesildi bana önerileriniz var mı Allah rızası için kalkıp yürüyemiyorum böyle bir yanma ağrı yok