iyi akşamlar kızlar 1 aylık bebeğim var biz klima ile ısınıyoruz, klimayı küçük salona kurduk orada yatıp kalkıyoruz bebeğimle ama tıkanıyoruz sanırım bebeğimde hırıltı var klimayla ısınıp bu durumu yaşayan var mi? Bütün gün kapatmiyorum klimayı yanlış mı yapıyorum?