hanifeq yok hayır bize bir etkisi olmaz dedi doktor çünkü bebeğimde problem pulmoner sekestrasyon adın da doğuştan gelen bi anormali ve tedavisi cerrahi müdahale
Rabbim izin verir anne karnında her hangi bi problem yaşatmadan vaktin de doğum gerçekleşirse tedavisi doğduktan sonra yapılan bi cerrahi müdahaleyle o kistik yapı ameliyatla alınacak 🙏
Sizlerde dua edin benim gibi riskli gebelik yaşayan tüm anneler ve tabiki de bebeğini bekleyen tüm anneler sağlıkla ve vaktin de bebeklerimizi kucağımıza alalım 🙏
Bizim şuan sadece takip sürecimiz var o yapının büyümeden kalbe etki etmeden su toplamadan bebeğimin gelişimini etkilemeden doğum vaktine kadar gelebilmemiz rabbim şifa bekleyen tüm hastalarımıza Şafii ismi ile şifalandırsın 🙏