Tunzaliee Benim son adet tarihim 11 ocak dün test yapdım neqativ çıkdı. 2 ay önce de düşük yapdım. Ne zaman test yapmam lazım bilmiyorum. Peride uygulamasında regl tarihim bugunu gösteriyo ama henüz regl olmadım hiçbir belirtim de yok😷
mcomlek Tunzaliee canım birkaç gün daha bekle kesin sonuç için istersen daha net olur ama regl tarihinden birkaç gün önce bile belli olan varmış yine de nasıl istersen tabi
Seyma5534 Tunzaliee regl tarihimiz aynı şubat 5-10 arası netlik gösterir varsa yumurtlamanın üzerinden 10-14 gün geçmesi gerekmiş seninde o tarihlere yakın büyük ihtimalle
Kader-B Tunzaliee eczaneye söylediğinde onlar sana verir adet olmadan öncede kullanabiliyorsun bunu senin şuan attığın kaset test onda net çıkması için adet gecikmesini beklemen gerekiyor
hepoyleolurzaten_ Tunzaliee salam canım erken gebelik testləri uzun çubuk kimi olur məndə Azərbaycanda yaşayıram.Onlar biraz baha olur bu balaca testlərə baxanda məndə hamiləliyimi onunla öyrənmişəm.Bizim rayonda 1.80di qiyməti.Aptekdən soruşanda özləri verir.Mənimkinin markası Lady idi uzun çəhrayı qapağlı deyəndə verilir o dəqiq göstərir inşəAllah.Bir dəfədə onunla yoxla
Tunzaliee Seyma5534 doktor bana senin hamileliğin hemen tutuyor çok sağlam rahimin falan var dedi. Peride uygulamasında reglim bugünü gösteriyodu dün test yapayim dedim neqativ