Kızlar yaşayan var mı çok korkuyorum detaylı ultrason için doktor sağ böbreğin de problem gördü ve beni başka bi perinataloji gönderdi ordada bagırsaklarda parlama görüldü ve beni tıbbı genetik bölüme sevk etti eşimle akrabalığımız var ilk çocuğum değil bu ikinci gebeliğim orda bebekten sıvı alacakmış başınada böyle bi durum geçiren var mı bu bölümde nasıl bi yol izleniyor açıkça çok korkuyorum bu sıvı alımında sonra bebeği kaybedebilirm %1 ihtimal lütfen bana geri dönüş yapar mısın.