alinci01 Kızlar 10. Haftama girmek üzereyim bulantılarım 3-4 gündür yok oldu dünden beride midem rahatsızmış gibi karın ağrısı yaşıyorum.Lavaboya çıkıyorum ama ağrı ara ara giriyor çok rahatsız oluyorum.Benim gibi olan var mı?Neden bu şekilde olur?
Semakemal alinci01 bende 10. Haftadan benim karnıma da ağrılar giriyor özellikle bugün daha da yoğunlaştı
Nnazli1996 alinci01 sorma ya o problem bendede war gaz sancısı diye kendi kendine atlantiryorum agrım oluyo
alinci01 Semakemal benimde öyle oluyor.Kimisi ilk gebelik karın genişliyor ondan dedi ama bağırsaklarım bozukmuşcasına ağrıyor.İnşallah geçer ya