Hulyaerol Kader-B 4 adet gördüm düzenli 30 günde bir yani kanda ve idrarda HCG kalmamıştır değil mı testlerim de şuan gebelik olduğu için pozitif çıktı yani 🥰🌸
Hayal23455 Hulyaerol yummyyumos Nur7536 Kader-B Hulyaerol Hulyaerol Kızlar ben de yaklaşık iki ay önce boş gebelik geçirdim ve 14 aralıkta düşük yaptım rahim içine bakılmıştı herhangi bir parça kalmamıştı ama beta vermemiştim halen adet olmadım bugün test yaptım pozitif çıktı .. hamile miyim yoksa beta sıfırlanmamış olabilir mi
Hulyaerol Benim kürtaj olmadan düştü ewde kanamam başladı hastaneye gidene kadar büyük parçalar falan düştü en son da bebeğim düştü ve plesanta düştü kürtaja gerek kalmadı içerde parça War mi diye ertesi sabah bakıldı kalmamış parça denildi
aogoya Hulyaerol yok yok ilk adetten sonra bende baktırdım betama sıfırlanıyor direk büyük küçük olmasının bi önemi yoktur diye düşünüyorum bu konuda Hayırlı olsunnnnnn sağlıklı bir gebeliğiniz olsun inşallah 🥰🌸💕
Nur7536 Hulyaerol bende patoloji birşey çıkmadı anlamadım ikili yüksekti birde bilgin var mı patolojide pıhtılaşma ile ilgili problem olunca çıkıyor mu
Hulyaerol Hayal23455 😊bende bu sorunun cevabını almak için açtım postu walla arkadaşların hepsi betanin yaklaşık en gec 1 yada 2 buçuk ayda düştüğünü söylüyor 🌸
Sude22 Hulyaerol beta değerin düşmeden regli olamazsın ben de düşük yaptım 36. Günde 5 küsürdü betam sonrasında da regli oldum zaten
Hulyaerol Sude22 çok teşekkür ederim cewap için 🥰o zaman yaptığım testlerde ki pozitif gebelik olduğu için çıktı
Hulyaerol Hayal23455 aynen 🥰bide regl gecikmesini beklemek regl geçince kan vermek daha iyi testte pozitif görüp kanda negatif görünce insan üzülüyor
Hayal23455 Kader-B ayyy inşallah yaaa çok kafam karıştı ama pazartesi kan vereceğim bir kaç gün kandan takip edeceğim 🥰