Mavii17 denizalismom Başka bir doktor tavsiye ediliyor onun adını daha çok duyduk yorumlarına da baktık google de baya iyiydi
denizalismom Mavii17 benim bildiğim en iyi o . Bahçeci de var tüp bebek merkezi oranın da doktorları iyi .
denizalismom Mine38 benim normal gebelikti tüp bebek değildi . Sabire hoca da doğum yaptım. Uğur değer alanında en iyisi ama fiyat için hastaneyi arayıp bilgi alabilirsiniz