Gulsah_09 benimde suyum normaldi , doktora demedim muayene masasından kalktım eşim doktora söyledi geri yattım masaya farklı şekilde baktı , kese delinmiş su geliyormuş . Enfeksiyon riskine karşılık hemen doğuma aldı . İhmal etmeyin bence , tabiki çiş de olabilir o ihtimalde var ama riske gerek yok bence