Uzun uğraşlar sonucu ilk kez aşılama denemistik ve bebeğimizin haberini almıştık..derken eşim iş yerinden kaptığı virüsü eve getirdi.39.4 lerde ateşim yükseldi.Acilde bir şey yapamayacaklarını söyleyip eve gönderdiler..O süreçte usuyup titriyorum, oksuruyorum nefes alamıyorum tabiki ..Ekglerim bile kötü çıktı iki kez..Neyse ateşim düştü ama öksürükten ve nefes alamamaktan kuetulamadim bir türlü ongece rüyamda adet olmuşum o şekilde bı rüya gördüm .Bebeğimiz iyi mi diye doktorum erken cagirdiginda ilk kalp atışlarını duyduk..Sonraki gün artık sesim dahi çıkmaz hale gelmişti konuşmak bile istemiyordum .Rüyamda gördüğüm gibi birden kanama hissi geldi ama bı rüya altı üstü .Kendini kotuye hazırlama derken kanamam başladı .Baya kırmızı koyu parcali.Hastanehe bı koşu yetistigimizde dahi ümidim yoktu ama doktorum apar topar evinden kalkti geldi ve bebeğin kesesi duruyor kalbi atıyordu.Cok şükür dedik.Hava serum iğneler bir dünya müdahale yapıldı.Gecesinde daha kanamam öyle bir arttı ki yatağım kan için de dizlerime kadar pijamam kan olmuştu .😔2 gece 3. Gün bebeğimizin düştüğünü farketti doktorum ve kürtaj oldum😔saçma sapan bir virüs yüzüne bebeğimi kaybettim.Lutfen maskesiz gezmeyin😔🌸🪽6+5 gün de olsa minik meleğimi hissetmek çok güzeldi şimdi onsizluga alışmaya çalışıyorum.Esim yatak basligimiza aşmıştı ultrason fotoğraflarını.Simdi onların sadece anı olması çok acı..