Kızlar 17 haftalık hamileyim şuan bacaklarıma ve belime aşırı şekilde kramp giriyor yürüyemeyecek derecede oluyor ara ara oluyor ama bugün aşırı şiddetli uzanıp destek almadan kalkamıyorum yaşayan var mi genelde magnezyum eksikliğinden diyorlar ama doktora da sormadım