Benim testimde sendeki değerlerin sırasıyla sonuçlarım; Normal, Normal, Heterozigot, Heterozihot, 4G/5G, Normal şeklinde. Kan pıhtılaşması riskinden dolayı yapmışlardı. Çok bir sorun görmedi doktor ama yine de Coraspin kan sulandırıcı ilaç başladım. Size ne için yaptılar testi?