35+4 bizim de. Benim de aşırı iştahım açıldı özellikle akşamları ne oluyor anlamıyorum. 7 gibi akşam yemeği yiyorum 8.30 karnım aç, meyve yiyorum 10 da karnım aç ufak bi şey atıyorum ağzıma 11 de yine karnım aç 😂 bazen aç uyuyorum sabah yataktan nasıl kalkıyorum belli değil 😂😂 sabahları tam buğday ekmeği yiyorum akşam ekmek yemiyorum hiç heralde ondan diyorum