Esranur_53 38 haftalik gebeyim bebek 3600 gr 10 gün ileride acaba erken mi doğar 40 haftayı beklemeden
snowglobe Esranur_53 zaten 38 den sonrası erken doğuma girmiyor. Ve ileri gözükmese bile 40 tan once doğması daha muhtemel
Aybefl Esranur_53 benim bebe de 2 hafta önde şuan 34 haftadayım tam şubatın 26 27 si olacak inşallah ileride zaten beklemeye gerek yok dedi doktorumuz
Semanurr0 Esranur_53 Benim bebeğim de gelişimi öndeydi doğumdan bı kaç gün önce de 3750 dediler fakat 40+3 de 3080 Gr doğdu o da suni sancıyla hiç belli olmuyor yani 38 den sonra her an hazir olmak gerekiyor zaten 😊 Esranur_53
Semanurr0 Esranur_53 Kesinlikle 😊 ama tadını çıkar son günlerinin,nefes egzersizlerine de baslamani tavsiye ederim 😊 sağlıkla kucağına al 👍
Esranur_53 Semanurr0 nefes egzersizlerini yapıyorum biraz sorunlu gectigi icin pek tadi cikmiyor malesef