Bende öyleyim malesef bir haftadır grip olmuşum başım o kadar çok ağrıyor ki kafamı eğemiyorum beynim dökülüyor resmen bugün ağlaya ağlaya acile gittim bı serum verdiler sıfır etki ilaçta yazamıyorlar gebelikten dolayı burnum tıkalı ne koku alıyorum ne tat kaşımın arası şişmiş en çok orasi arıyor papatya kaynatım onun buharinda duruyorum bide nane ve kekik onunda buharında duruyorum biraz iyi geliyor bugün başladım hayatımda ilk defa bu kadar ağır grip oldum öksürük şiddetli baş ağrısı tıkalı burun öldüm bittim