Kızlar yarın adet günüm çok düzenli olmasam da ama pazartesi günü sabah kahverengimsin kan geldi sadece bir defa sonrasında test yaptım negatif çıktı adet olacağım zaman gerisi gelirdi hiç böyle olmadım ilk defa oldu sizce gebelik var mıdır hafif bazen kasıklarımda ağrı oluyor göğüslerim çok acıyor sizce gebelik mi??