Kayrakusum_0 Kızlar testime bakar mısınız fotoğrafı çektim ayarlarıyla oynadım ben ikinci çizgiyi hafif görüyorum ama eşim yok diyor reglim 2 gün gecikti normalde gecikmezdi
denizmanzarasi Kayrakusum_0 ben de gördüm sanki ama, oynanmamış hali var mı bir de kaç dakika içinde çıktı böyle ☺️
Muratseyma2015 İlk defa böyle bir test gördüm bereye bakacağımı bilemedim yarın ıstersen erken gebelık testi al
Muratseyma2015 Kayrakusum_0 başka eczaneden normal pembe kapaklı erken gebelık test varya ondan al onlar net gösterıyor canım hakkında hayırlısı olsun 🥰