İdrarda enfeksiyon cıktı kültür de aldılar kültür cıkmadan üromisin verdiler kullandım idrarda gecmiş ama doktor buna bakmadı direk 3 gün önce yaptıgım kültür testinin sonucu cıkınca o ilac yetmemiştir teste gerek yok antibiyotige baslayacaz dedi.baska doktora attım yeni idrar testinde temiz cıkmasına ragmen ikisi de 3 gün önceki kültüre bakarak ilac verdiler sonucta bakteri her neyse geçmemiş mi yani?bi de vajina da yanma var idrar bunu yapar mı acaba vajinal mi idrar mı dogru ilac mı kullanıyorum hiç alttan bakmıyorlar da valla deliricem