36+5 oldum bugün , önceki doktor previa totalis yapışıklık var dedi bana , özel hastane ve ameliyatımı orada yapacaktı, sonra doktor değiştirdim bazı sebeplerden dolayı , gittiğim doktor bir hafta arayla totalis değil marjinal olduğumu , normal doğum bile yapabileceğimi ama önceki doktorun dediği gibi yapışık bile olsa rahmi almadan sezaryen yapabileceğini söyledi. Bunu diyen de özel hastanede. Ki bu haftaya kadar ben 13 doktor gezmiş biriyim , bunların yarısından çoğu özel hastane, hepsi de kabul etti , yapamayız demedi. Hangi şehirdesiniz bilmiyorum ama antepteyseniz Ramiz dursuna bir görünün bana çok pozitif geldi