12 ocakta regl oldum arkadaşlar.17 ocakta bitti.18 Ocak temizdim.19 Ocak lekelenme başladı.Bugün 1 Şubat hâlâ devam ediyor.Sadece 18 ocakta temiz kaldığım tek günde ilişki oldu.Bende polikistik over de var.Ben lekelenme ondan dolayı diye düşünmüştüm.Daha önce de olmuştu çünkü.Dün muayene gittim.Polikistik azalmış.Değerlerime bakmak istedi doktor kan verdim.Beta hcg olduğunu bilmiyordum bugün sonuçlarda gördüm 32 değer.Ama doktor kimyasal gebelik muhtemelen dedi direkt.3 düşük yaptım daha önce.Yarın tekrar kan vereceğim yükselip yükselmediğine bakacağız.Böyle bir durum yaşayıp gebeliği pozitif olan oldu mu?
Benim tahminime göre 18 ocaktaki ilişkide tuttuysa şu an değer normal değil mi?