Merhaba kızlar. Bat 6 subat ama 2 3 aydır düzensizliğim olduğu için tam net gün belli değil yumurtlama günü sanırsam 23 ocaktı. bu sabah meraktan test yaptım negatif çıktı ama kasık ağrısı bel ağrısı ara ara vuruyor göğüs ağrısı da var ve her yemekten sonra şişkinlik ve bulantı oluyor insan yine de umutlanıyor erken mi yaptım acaba testi nedir sizce regl mi hamilelik belirtisi mi ?