Elif-3466 Kızlar 2 gündür sol kasığım çok ağrıyor. 35+2 deyiz yürürken canım acıyor dün nst de sancılarım 50-60 civarındaydı ama ne yapsam geçer neden geçer bilmiyorum yaşayan var mı ? Yardımcı olur musunuz 😞