AyAc Arkadaslar merhaba. Şeker ölçüm cihazı aldım açken ve ilk lokmadan sonra 1 saat ölçeceğim onu anladım. Peki bu öğlen ve akşam içinde mi geçerli yani her öğünden önce ve 1 saat sonra ölçmeli miyim? Yardımcı olabilir misiniz
Newmommyy AyAc evet canım her öğünden bi 15 dk önce açlığını ölçeceksin sonra ilk lokmayı aldıktan 1 saat sonra da tokluğu ölçeceksin. En son da yatmadan yine ölçersen iyi olur. Sabah zaten uyandıktan sonra açlığını ölçebilirsin.
Kevserehdhd Bana sabah uyanınca açlık bide her öğünde ağzına aldığın ilk lokmadan 1 saat sonra tokluk ölç dedi