İlk hamileliğim gebeliğin ilk başlarında da böyle oldum ama hafifti şuan 5 haftalık kasıklarıma ağrı giriyor geçiyor ilk zamanlarda yaşadığıma göre biraz daha ağır bi süreç, sürekli şişkinlik hali ara ara nadir de olsa bele ağrı vurması normal mi özellikle bu hali çok kötü ediyor beni nefes almamı bile zorlaştırıyor bunlar normal mi böyle yaşayanlar var mı ?☹️