Ah bende ikiliyi hem özelde hem devlette yaptırdım ikisinde de down sendrom oranı yüksek çıktı. İlk özelin sonuçları çıkı doktor istersen fetal DNA testini yaptır herşeyini incelesinler için rahat etsin sonra görüşelim dedi karar senin dedi bende gidip yaptırdım ki maliyetli bir test. Ertesi günde devlette sonuçlar yüksek çıktı doktor perinatolojiye yönlendirdi ama test yaptırdım diyince bekle dedi. Sonuçlar 1 haftada çıktı ama öldüm öldüm dirildim desem yeridir ama temiz geldi iyi ki de yaptırdım içimdeki sıkıntı hamileliğimi de mahvederdi. Umarım hepimiz sağlıkla bebeklerimizi kucağımıza alırız. Sonuç bekleyenlerin de Rabbim yardımcısı olsun umarım tertemiz gelir 😟😟🤍